top of page

דברים שחשוב לדעת לפני שבונים אתר

דברים שחשוב לדעת לפני שבונים אתר ? השאלה הכי נפוצה כמה זמן לוקח להקים אתר? אתר אינטרנט זה גולת הכותרת של כל עסק קטן. לקוחות רבים לא יודעים מה צריך לשאול ולבדוק לפני הקמת אתר אינטרנט וזאת הסיבה שרציתי לתת לכם מידע מדויק.


בסרטון ישנו הסבר על כמה נקודות שחייבים להבין רגע לפני שבונים אתר :

  1. מהירות טעינת האתר

  2. גרסת נייד

  3. אפיון האתר

  4. הנגשת האתר לבעלי מוגבלויות

  5. אחסון האתר

  6. קידום אורגני


כמה זמן לוקח לבנות אתר ?

אפשר להקים את אינטרנט תוך מספר ימים, אך מי שחושב שמקימים אתר תדמיתי ומסיימים את התהליך טועה טעות גדולה, אתר אינטרנטי חייב להיות דינמי הן במסרים שלו והן בתכנים שלו אחרת האתר יהפוך להיות סוג של פיל לבן.

אני ממליץ לכל בעל עסק שאני מדבר איתו לשווק את האתר באמצעות בלוג .


גוגל אוהב מאוד את אתרי וויקס ויצירת תוכן איכותי תעשה את העבודה ותביא לכם לקוחות שמחפשים חיפושים מדויקים "בזנב הארוך". בכל ניתוח של גוגל אנליטיקס רואים מייד שלקוחות שהגיעו מהקידום האורגני היו הכי הרבה זמן באתר באופן יחסי לשאר הערוצים.


כמה עולה לבנות אתר בוויקס

אז קודם כל התחום של בניית אתרים הוא תחום פרוץ וניתן לקבל הצעות לאתר תדמיתי החל מ 500 שח ועד 8000 שח ואף הרבה יותר.

אז למה יש כזה פער? ישנם אתרי תבנית ללא אפיון ( שזה גם בסדר ) וישנם אתרי תדמית שמנהל הפרויקט יאפיין את מבנה האתר , יעביר למעצב ותקבלו סקיצה של דף הבית לפני הפיתוח ביחד עם התאמה מלאה למיתוג אם קיים של העסק שלכם.

ההמלצה שלי לעסק חדש היא להתחיל עם הבסיס ולפתח את האתר תוך כדי תנועה.


כמה זמן לוקח לקדם אתרים באורגני?

קידום אורגני לוקח זמן ולמען האמת אף פעם לא מפסיק, בעיני קידום אורגני לאתר זה אחד החלקים הכי חשובים לאחר שהקמת אתר האתר. התהליך מתחיל קודם כל בבדיקה מעמיקה של חיפושים שיש לנו סיכוי סביר להגיע לעמוד הראשון.

אחת השיטות שאני מאוד ממליץ היא קודם להתחיל בפרסום הממומן בגוגל ולראות מה מחפשים ורק לאחר שנצבור סטטיסטיקה נבחר את החיפושים שכדאי לקדם באורגני.


רוב בעלי העסקים רוצים תוך זמן קצר להופיע בעמוד הראשון בחיפוש גנרי ותחרותי ולא מבינים שגוגל חכם ואי אפשר לעבוד עליו.

מה שעבד בשנת 2010 לא יעבוד בשנת 2020 ויכול לגרום בקלות לפסילה במונעי חיפוש.

אני לא ממליץ לכם לייצר לינקים מאתרי "זבל" אלא להתמקד בחוויית המשתמש ובערך שהוא מקבל באתר.

שימו לב שהצלחתי לקדם את האתר שלי שקיים על וויקס למקום הראשון בגוגל אורגני בביטוי " מומחה לפרסום בגוגל " ללא קישורים.


פלטפורמות מומלצות להקמת אתר

זה לא באמת משנה אם תבחרו בוורדפרס או וויקס או כל פלטפורמה אחרת מה שחשוב זה שחשוב לבדוק מראש כמה יעלה לי אם אצטרך לשנות את מבנה האתר, מי יתחזק את האתר והכי חשוב זה לבחור מנהל שיווק שיודע לעבוד עם האתר שלכם ולייצר הטמעות של קודים, רשימות דיוור או מערכת לידים שתתממשק לטפסים באתר שלכם.

בסופו של דבר השלב של השיווק הדיגיטלי הוא השלב הכי חשוב בעיני הרבה יותר מאיזו פלטפורמה אתם בונים את האתר ולכן יש משמעות עצומה לקבל ייעוץ גם ממומחה לשיווק דיגיטלי רגע לפני הקמת האתר.



נכתב על ידי ירון יוגב

מומחה להקמת אתרי אינטרנט בזמן קצר המתאימים לקידום אורגני


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page