top of page

שיווק קייטרינג


לידים לקייטרינג

מי מאתנו לא מכיר את האמירה שהכל זה עניין של תזמון ?

גדולים וחכמים ממני אמרו TIMING IS EVERYTHING ולא סתם.

יש עיתויים שלא כדאי לפספס ויש להכות בברזל בעודו חם.

כך הדבר לגבי עסקי הקייטרינג והשיווק הדיגיטלי בתחום. קיים חלון ההזדמנויות כרגע לקבלת פנייה של לקוח חם כלומר לידים חמים לעסקים העוסקים בקייטרינג, חלון דיגיטלי שפשוט אסור לפספס.

אם אתם לא שם אתם לא קיימים פשוט כך.

אנחנו כרגע בתקופה שהקורונה הולכת ודועכת, המשק נפתח, ניתן לעשות חתונות ואירועים שונים, וזאת אחרי תקופה ארוכה של שנה בה אסור היה לעשות אירועים בקנה מידה סביר.

מעבר לזה, אנחנו נמצאים באביב ולפני הקיץ – עונות בוערות לחתונות ולאירועים.

לכן, יש כמות החיפושים הולכת וגדלה, המוני לקוחות פוטנציאלים שמחפשים ממש עכשיו קייטרינג לאירועים, ואם אתם לא נמצאים בדיגיטל ומפרסמים את עצמכם, כל רגע שעובר אתם מפסידים לקוח פוטנציאלי כי המתחרה שלכם שכן מפרסם את עצמו בערוצים הנכונים בדיגיטל לקח לכם את אותו לקוח.


לכן, בעלי קייטרינג, התעוררו ופרסמו עכשיו בדיגיטל, לידים לקייטרינג יכולים להוביל לעסקה נאה !


איפה בדיגיטל ? המקום הכי נכון על של שיווק קייטרינג הוא בגוגל בחיפוש הממומן, מה שנקרא PPC. למה ? משום ששם נמצא כל מי שמחפש במילות מפתח כגון קייטרינג לאירועים, קייטרינג מומלץ, קייטרינג בשרון, קייטרינג חלבי/בשרי/צמחוני/טבעוני.


מי שמחפש בביטויים כאלו ודומים יתקל בכם ובמודעה שלכם, יקליק עליה וקיים סיכוי טוב מאוד

שישאיר פרטים.

זה מה שנקרא ליד חם ואיכותי.


אנחנו קוראים לליד חם ואיכותי כאשר קיים הצורך במוצר/שירות אצל הגולש, הוא מחפש בדיוק את

השירות שאתה כבעל קייטרינג מציע, הוא נתקל במודעה שלך, מקליק עליה ומשאיר פרטים בטופס

"צור קשר".


זה בדיוק מה שאתם - בעלי הקייטרינג רוצים והרבה!.


ישנם עסקים שלא מוכנים לשלם הרבה על כל ליד ולא לתקצב את הפרסום הדיגיטלי בסכומים

גבוהים, זה קורה כאשר המוצר או השירות שהם מוכרים מאוד זול ולעיתים עלות הפרסום עולה על

הרווח מאותו מוצר.


לא כך בענף הקייטרינג. בענף הקייטרינג כל עסקה שווה המון כסף, מדובר בעסקאות גדולות, ולכן

שווה לבעל קייטרינג לפרסם את עצמם בתקציבים גדולים ולהשקיע בפרסום ושיווק, וזאת על מנת להגדיל את סיכויו לקבל כמה שיותר לידים חמים ואיכותיים.


אז אם אתה בעל קייטרינג שחזר לעבוד ורוצה להרים את העסק שלך, במקום לקרוא פוסטים

ומאמרים, תתקשר למשווק דיגיטלי שיודע את העבודה ומהר, כי בינתיים המתחרים שלך סוחבים לך

לקוחות פוטנציאליים.


נכתב על ידי ירון יוגב משווק דיגיטלי ובעלים משרד פרסום דיגיטלי PPc-Simple ומתמחה גם בתחום של שיווק קייטרינג , מומחה שיווק דיגיטלי לעסקים החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.


Comments


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page