top of page

פרסום אתר איקומרס בגוגל


פרסום אתר איקומרס בגוגל

למה מומלץ להתחיל עם פרסום אתר איקומרס בגוגל ? ומה ההבדל בין פרסום פייסבוק ופרסום בגוגל לאתרי חנות איקומרס?

ביולי 2022, גוגל החזיקה ב-83.84% מנתח שוק פרסום המודעות, מה שהופך אותה למובילה בפרסום ממומן במנועי חיפוש ומן הסתם גם מובילה בפרסום של אתרי חנות.

יתרה מכך, גוגל הוא מנוע החיפוש המועדף בעולם, כאשר 70 אלף חיפושי גוגל מתרחשים בכל שנייה.

בהתחשב בסטטיסטיקה המדהימה הזו, זה יהיה הזוי לא לפרסם חנות וירטואלית בגוגל, נכון?

בהנחה שגם לכם יש אתר איקומרס וגם אתם מנסים לפרוץ את תקרת הזכוכית ולשווק את המותג שלך לעולם, או שאתם אתר חנות יחסי חדש שרוצים לנסות אסטרטגיות חדשות לרכישה – הגעתם למאמר הנכון.

מדריך בסיסי זה יספק לך הבנה עמוקה לכל מי שמבקש לפרסום אתר מסחר, אתן בהמשך דוגמאות רלוונטיות וטיפים חמים. אנו שואפים לעזור לך למנף את פלטפורמת ה- Google Ads שלך לשלב הבא ולנצל את מלוא היתרונות בשנה הקרובה.

מה זה גוגל אדס ?

גוגל אדס הינה פלטפורמת פרסום מקוונת שפותחה על ידי Google, שבה אתם מציעים אפשרויות להצגת מודעות הפרסום עבור אתר האיקומרס שלך ואלה יכולים להיות פרסומות טקסט, באנרים רשימות מוצרים או סרטונים המוצגים לגולשים.

עם Google Ads, אפשר להציג את מודעות הפרסום בתוצאות החיפוש של Google ובאתרי שותפים, אפליקציות לנייד או סרטוני יוטיוב.

מסעות פרסום של Google Ads, הידועים בעבר כקמפיינים של גוגל אדוורדס, הם סוג של פרסום בתשלום לקליק (PPC). המפרסם צריך להגיש הצעות על מילת מפתח מסוימת בגוגל ולהתחרות עם מפרסמים אחרים שמגישים הצעות על אותה מילת מפתח.


אתה יכול לבחור בין שלוש אפשרויות מתן הצעות:


עלות לקליק (CPC): אתה מציע את מחיר הביד שאתה משלם כאשר משתמש רואה את המודעה שלך בחיפוש של גוגל הוא לוחץ על המודעה.


עלות לאלף חשיפות (CPM) : העלות מייצגת את סכום הכסף שתשלם / אלף הופעות של מודעה.


עלות למעורבות (CPE) : CPE מייצג את הכסף שאתה מוציא כאשר משתמש מבצע פעולה מסוימת (צפה בסרטון, הירשם לרשימה או כל אינטראקציה אחרת שאתה צריך).


כאפשרות נוספת, תוכל לבחור בהצעת מחיר ידנית לקליק ולספק תקציב יומי לקמפיין שלך.

מלבד הצעות המחיר, מיקום המודעה בתוצאות החיפוש נקבע גם על פי ציון האיכות.

ציון האיכות הוא הציון שגוגל נותנת למודעה שלך לאחר הערכת:

איכות המודעות שלך,

מילות המפתח שבהן השתמשת,

הביצועים הקודמים שלך,

שיעור הקליקים של המודעות שלך,

דף הנחיתה או דף המוצר,

הציון יכול להשתנות בין 1 ל-10, כאשר 10 הוא הציון הגבוה ביותר.


ציון איכות בגוגל אדס

כמות החיפושים בגוגל


יותר מ-80% מהעסקים סומכים על Google Ads עבור מסעות הפרסום שלהם ברחבי העולם, ו-8.5 מיליארד חיפושים בגוגל לערך מתרחשים מדי יום.

מה שאומר במילים אחרות שקהל היעד שקונה נמצא שם . התעלמות ממודעות Google PPC היא כמו לסגור את הדלת בפני מאות לקוחות המתעניינים במוצרים שלך.


איך להקים קמפיין בגוגל אדס לאתר איקומרס?

אם מעולם לא השקת את גוגל אדס למסחר אלקטרוני, נדריך אותך בכמה שלבים להקמת קמפיין ממומן בגוגל.

היכנסו לחשבון Google Ads שלך.

*אם זו הפעם הראשונה שאתה יוצר מסע פרסום ב-Google Ads, תחילה עליך להירשם לחשבון.

בתפריט בצד ימין, לחץ על מסעות פרסום.

לחץ על הלחצן + ובחר מסע פרסום חדש.

בחר את יעד הפרסום שלך עבור מסע הפרסום,

זכור שגוגל מבצעת אופטימיזציה של המודעות בהתאם ליעדים הספציפיים שלך, אז בחר את היעד המתאים ביותר לצרכים וליעדים שלך או לתוצאות שאתה רוצה לראות.

לדוגמה, בחר ביעד מודעות למותג ופוטנציאל חשיפה אם אתה רק בתחילת הדרך וברצונך להביא יותר חשיפה למותג שלך באמצעות הקמפיין. שימו לב לתוצאות, לא תראה מכירות (לפחות לא בגלל המודעה) אלא עלייה בחשיפה.

אם ישנה מדידה של המרות בחשבון תוכל לבחור קמפיין מכירות לאתר האיקומרס שלך ומייד תוכל לבחור את סוג הקמפיין: חיפוש, ביצועים מקסימליים, רשת המדיה, שופינג וידאו ודיסקברי.


הגדרת חשבון גוגל אדס

הבחלק הבא יש צורך לבחור את שיטת הבידינג: המרות, ערך המרה, קליקים ונתח חשיפה.

בשלב של הגדרות הקמפיין בקמפייין חיפוש יש צורך לבחר את רשת החיפוש, האזור הגיאוגרפי, שפות, נתחי קהל, ותזמון המודעה.

נתונים אלה חיוניים בחיזוי הקהל שלך ומשמשים גם ביצירת המודעה שלך.

המיקום חיוני מכיוון שהוא מאפשר לך לבחור את האזורים הגיאוגרפיים שבהם המודעה שלך תופיע בתוצאות החיפוש בהנחה שיש לכם חנות פיזית או אזורי משלוח באתר.

נתחי הקהל בקמפיין חיפוש פחות רלוונטי בשלב ההגדרה ויכול לעזור לאופטימיזציה בשלב שהקמפיין צובר וותק.

השלב האחרון הינו מילות מפתח ומודעות.

גוגל מאפשר לך להזין את הדומיין ומציע לך מילות מפתח שרלוונטיות באתר.

השלב האחרון הוא יצירת מודעה הכוללת כותרות, תיאורים, תמונות ותוספים. גוגל נותן מדד של חוזק המודעה ומראה לכם היכן כדאי לשפר את המודעה.


סוגי קמפיין בגוגל אדס לאיקומרס

אתה יכול לשלב 7 סוגים של קמפיינים בגוגל אדס שמתאימים לפרסום אתר אקומרס :


מודעות חיפוש : מאפשרות לך להציג את אתר החנות שלך בתוצאות החיפוש של Google. מודעות אלו יוצגו לאנשים המחפשים מונחים הקשורים לקטגורית המוצרים באתר שלך. פרסום של מודעות יכול לתת מענה טוב לאתרי חנות בהנחה שאנו עובדים על מילות מפתח שמובילות לקטגוריות באתר או קמפיין מודעות דינמי שיכול להוביל למוצרים עצמם ממש כמו קמפיין שופינג.


מודעות דיספלי יכולות גם להתאים לפרסום ממומן באתרי איקומרס , מדובר על בעיקר מודעות שרודפות אחרי הלקוחות שלכם ומוצגות באתרים/אפליקציות לנייד.


פרסום ביוטיוב מאפשר לך להגיע לקהל חדש שנמצא ב-YouTube וליצור איתו אינטראקציה. מכיוון ש-YouTube הוא אחד מאתרי האינטרנט הפופולריים ביותר מודעות וידאו זוכות לתנועה וצפייה רבה. שילוב של וידאו בפרסום הממומן מתאים כמו כפפה ביד לאתרי איקומרס ויכול להיות מאוד רווחי.


פרסום אתר מסחר בגוגל שופינג מאפשר לך הציג למשתמשים מידע מפורט על המוצרים/שירותים ומחיר עוד לפני שהם לוחצים על מודעה, כלומר הגולש רואה את התמונה של המוצר והמחיר בדף הבית של גוגל.


קמפיין דיסקברי יכול להתאים לקמפיין אתרי איקומרס ומאפשר לך לשתף את הסיפור של המותג שלך בעדכונים מקוונים אחרים מלבד Google. העדכונים האלה כוללים את העדכונים של דף הבית ביוטיוב, פרסום בגימייל ופרסום בדיסקבר של גוגל.


מודעות מקומיות עוזרות לך לפרסם את החנות הלא מקוונת שלך. מודעות אלו מציגות את העסק שלך בתוצאות החיפוש של Google, במפות וב- וYouTube וניתן למדוד את כמות השיחות וכמות הלחיצות על גוגל מפות.


קמפיין מקסימום ביצועים לאתרי איקומרס נוצר כדי להשלים ולהרחיב את מודעות החיפוש ,ניתן להציג את הפרסום הממומן גם בערוצים של Google: YouTube,גוגל שופינג, רשת המדיה, חיפוש, Discover, Gmail ומפות, על מנת ולהתחיל פרסום ממומן שמותאם לאתרי איקומרס יש צורך כמובן ביעדי המרה ומומלץ מאוד למדוד את ערך ההמרה. קמפיין שכזה מוגדר כמקשה אחת לכל הערוצים ועבוד באופן חכם במיוחד.


מה הקמפיין הממומן הכי אפקטיבי לפרסום אתרי איקומרס?


מספר אחד: פרסום בגוגל שופינג לאתרי חנות.


להלן דוגמא של חשבון פעיל בגוגל אדס:


המחקרים האחרונים מראים שמודעות שופינג בגוגל מובילות ל-CTR גבוה ב-26% ולמחיר לקליק נמוך ב-23% ממודעות טקסט רגיל.

אם משתמש מחפש בגוגל מוצרים, יש לו כבר כוונת קנייה.

עם מודעת שופינג, אתה מפרסם לאנשים שכבר מעוניינים לרכוש את המוצרים שלך.

מודעות שופינג מייצרות כיום 85.3% מכלל הקליקים על קמפיינים של AdWords ו-Google שופינג ביחד.

בניגוד למודעות הטקסט של גוגל, שמפורסמות בגוגל על סמך מילות מפתח שבחרת, מודעות קניות מבוססות כולן על עדכון הקניות וזמינות המוצרים בקטלוג שלך.

באמצעות הפיד במרצנט סנטר ניתן לפרסם מוצרים הנמצאים במלאי ולהציג אותם בכרטיסיות של גוגל שופינג בדף הבית ולהגיע לחשיפה הכי איכותית של קמפיין אתרי מסחר.



פרסום אתרי מסחר איקומרס בגוגל או פייסבוק?

פייסבוק או גוגל לאיקומרס
פייסבוק או גוגל לאיקומרס

בעת סיום בניית אתר האיקומרס שלך, עומדות לרשותך מספר אפשרויות לפרסום האתר. שתי אפשרויות הן גוגל אדס ו-Facebook Ads, בעלי חנויות איקומרס רבים מתקשים לבחור בין מודעות גוגל אדס לעומת מודעות פייסבוק ואינם בטוחים איזה ערוץ הוא הטוב ביותר עבורם. אז אם גם אתה מתלבט, לא תרצה לפספס את שאר הפוסט.

אני הולך לספר לך את כל מה שאתה צריך לדעת על פרסום בגוגל אדס לאתרי איקומרס לעומת מודעות פייסבוק לאיקומרס ואתמקד בעיקר ביתרונות והחסרונות של שתי האפשרויות.

ההבדלים העיקריים בין Google Ads ו-Facebook Ads עבור אתרי איקומרס הם הבדלי אסטרטגיה והחשיבות של הבנת התעשייה שלך.



יתרונות של גוגל אדס בקמפיין איקומרס

נתחיל בהסתכלות על היתרונות של גוגל אדס באיקומרס, גוגל אדס מאפשרת למי שמחפש בקמפיין חשיפה עלות נמוכה לאלף חשיפות (CPM). משמעות הדבר היא שתוכל להציג את המודעה שלך או הבאנר שלך או הסרטון שלך בפני יותר אנשים מבלי שתצטרך להוציא כסף רב כפי שהיית עושה בשיטות פרסום אחרות או פלטפורמות שיווק אחרות.

בנוסף, גוגל אדס מציעה שליטה רבה ביצירתיות. אפשר לבדוק מספר מודעות ותמונות שונות במקביל כדי לראות מה הביצועים הטובים ביותר מול קהל היעד שלך.

לגוגל אדס יש גם יתרונות ויזואליים. אפשר לטעון למערכת מספר רב של אפשרויות גרפיקה ועיצוב על מנת שנוכל ליצור מודעות מושכות עין ויעילות ובאמצעות דוחות ניתן לראות איזה באנר או קריאטיב עבד טוב יותר.

גוגל אדס מועילה גם לבניית המותג שלכם וכאן לא מעט בעלי עסקים מפספסים ובענק. כאשר אנשים רואים את המודעה שלך בגוגל וזה לא משנה היכן, הם יתחילו לשייך את המותג שלך למילות מפתח הרלוונטיות ולתחומי הפעילות שלכם.


יתרונות של קמפיין פייסבוק לאתרי מסחר

כעת, בואו נעבור ליתרונות של מודעות פייסבוק. מודעות פייסבוק מתאימות למי שמחפש למקד לאנשים על סמך כוונת רכישה כלומר גולשים שהגיעו לאתר והביעו עניין אך לא רכשו. אני לא רואה טעם לפנות לקהלים שנמצאים במערכת עצמה, ולכן מומלץ ליצור מודעות שתוכננו במיוחד עבור אנשים מסוימים שביקרו בדף מסוים באתר.


מה הבדלים בין גוגל לפייסבוק לאתרי איקומרס?

כעת, הגיע הזמן להסתכל על ההבדלים העיקריים בין גוגל אדס לאתרי מסחר ו-Facebook Ads ואלו כוללים:

מילות מפתח בגוגל לעומת קהלים בפייסבוק

אפשרויות מיקוד גאוגרפי ודמוגרפי בשניהם.

קהלים עם כוונת רכישה בשניהם ( בפייסבוק זה לא מובנה במערכת עצמה בגוגל אדס זה כן מובנה).

בשלב זה נתחיל בפירוט ההבדלים בין מילות מפתח וקהלים:

מודעות החיפוש של Google מסתמכות במידה רבה על מילות מפתח. תצטרך לבחור את מילות המפתח הנכונות עבור המודעה והמוצר שלך, כך שהיא תופיע בתוצאות החיפוש כאשר אנשים מחפשים את מה שאתה מוכר.

היתרון במילות מפתח זה שהלקוח שלך יוזם ומחפש ולא נתקל במודעה. במודעות פייסבוק, לעומת זאת, מסתמכות יותר על קהלים. תוכל למקד לקבוצות ספציפיות של אנשים על סמך תחומי עניין, נתונים דמוגרפיים והתנהגויות.


בכל הנוגע לאפשרויות מיקוד, חיפוש Google מציע אפשרויות רבות יותר ממודעות פייסבוק. עם Google Ads, אתה יכול למקד לאנשים על סמך המיקום, השפה, המכשיר שלהם ועוד. Facebook Ads מספקת גם אפשרויות מיקוד בסיסיות אבל כן מאפשרת אפשרויות מיקוד מתוחכמות לקהל שלך בהתבסס על כוונת רכישה.


שתי האפשרויות יכולות לעזור לך ביעילות למקד לאנשים על סמך כוונת רכישה ולהשיג תוצאות מצוינות. אם אינך בטוח איזו פלטפורמה מתאימה לך, חשוב להבין את התעשייה שלך ואיזה סוג פרסום יעבוד הכי טוב עבור העסק שלך - נושאים שנחקור בעוד רגע.


האם קמפיין פייסבוק לחנות איקומרס משתלם ?

קמפיין פייסבוק קטלוג בפייסבוק

ובכן כן, כל עוד אתה שוקל את גישת המשפך בכל הנוגע לאסטרטגיית המודעות שלך בפייסבוק זה ללא ספק שווה ויביא תוצאות, הערוץ שמתאים ומומלץ בפייסבוק לאיקומרס הינו פייסבוק קטלוג שמבוסס על קהלים שביקרו באתר.


כמו בכל משפך ישנן מספר שלבים: מודעות (בחלק העליון של המשפך): בשלב זה, תיצור מודעות שמייצרות מודעות למותג או למוצר שלך. זה יכול להיות בצורה של מודעת וידאו, מודעת תמונה או אפילו סיפור קצר שיתפוס את העין.

עניין/התחשבות (באמצע המשפך): בשלב זה, תמקד לאנשים שכבר גילו עניין במוצר או במותג שלך. זה המקום שבו תתחיל להיות ספציפי יותר עם עותק המודעה שלך ולמקד את הקהל שלך בזהירות רבה יותר. אתה יכול להשתמש בתחומי עניין ובנתונים דמוגרפיים כדי למקד את המודעות שלך כך שיש סיכוי גבוה יותר שהן יראו אנשים שמתעניינים במה שאתה מוכר.

רכישה (תחתית המשפך): בשלב הסופי הזה, תתמקד באנשים הקרובים לביצוע רכישה. זה המקום שבו תרצה להיות ממש ספציפי עם המודעה שלך ולהציע משהו שידחוף אותם מעבר לקצה. מומלץ לפנות לקהלים עם תוכן עם ערך שמניע לפעולה ולפנות ללקוחות ששוקלים לבצע רכישה שביקרו באתר שלכם וראו סרטונים בפייסבוק.

מצד שני, קמפיין בגוגל אדס יעיל יותר ומדיוק יותר ומסתמך במידה רבה על שליטה מדויקת יותר בכוונת הרכישה. זה אומר שיש לך את היכולת להציע הצעות מחיר על מילות מפתח שאנשים מחפשים. כדי לעשות זאת ביעילות, אתה יכול להשתמש בכלי מתכנן מילות המפתח של גוגל כדי לחקור אילו מילות מפתח צפויות להוביל לרכישה באתר האיקומרס שלך או פשוט להגדיר מילות מפתח רחבות ונתח את התנועה שממירה באתר.

יחד עם מודעות גוגל ופייסבוק, ייתכן שגם אתם שואלים לגבי מודעות אינסטגרם לאיקומרס. למרות שפייסבוק מחזיקה באינסטגרם, לפלטפורמה זו יש כמה הבדלים בכל הנוגע לפרסום.

מודעות אינסטגרם נהדרות לבניית מודעות למותג ופחות לאתרי מסחר. הפלטפורמה מאפשרת לך למקד לאנשים על סמך תחומי עניין, דמוגרפיה, התנהגויות ואפילו מיקומים ספציפיים. בנוסף, אתה יכול להשתמש במגוון סוגי מודעות כדי להגיע לקהל היעד שלך, כולל מודעות וידאו, מודעות קרוסלה ואפילו מודעות סטורי.

כמו כן, כדאי לזכור שתעשיות ספציפיות מתפקדות טוב יותר בפלטפורמות שונות. לדוגמה, תעשיית היופי מתפקדת היטב באינסטגרם, בעוד שתעשיית האופנה מתפקדת היטב גם באינסטגרם וגם בפייסבוק. אז אם אתה מוכר מוצרים יקרים ומתקדמים יותר, Google Ads היא פלטפורמה רבת עוצמה להגיע לאנשים שמעוניינים לבצע רכישה.


תקציב לקמפיין איקומרס

תקציב לקמיין איקומרס

שיקול חשוב נוסף לגבי שאלת פרסום גוגל אדס באיקומרס מול מודעות פייסבוק הוא תקציב הפרסום שלכם.

Google Ads בדרך לא בהכרח יקרה יותר ממודעות פייסבוק אבל ישנו הבדל מהותי בחיוב, Google Ads פועלת על בסיס תשלום לקליק (PPC), כלומר תחויב בכל פעם שמישהו ילחץ על המודעה שלך. מצד שני, מודעות פייסבוק פועלות על בסיס מחיר לאלף הופעות (CPM), כלומר תחויב על סמך מספר האנשים שיראו את המודעה שלך.. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. אז אם אתה מכוון לאנשים שמעוניינים לבצע רכישה, גוגל אדס היא הפלטפורמה הנכונה

אבל נניח שאתה עובד עם תקציב שיווק גמיש. במקרה זה, אנו ממליצים להשתמש גם ב-Google Ads וגם ב-Facebook Ads כדי להגיע לקהל הגדול ביותר האפשרי. כך תוכלו לנצל את טווח ההגעה של גוגל ואת אפשרויות הטרגוט של פייסבוק.


מה זול יותר: Google Ads או Facebook Ads?

גוגל אדס נוטה לעלות יותר לקליק מאשר קליק במודעות פייסבוק. עם זאת, זכרו שהטווח הפוטנציאלי של גוגל גדול בהרבה מזה של פייסבוק. לכן, אם אתה מכוון לאנשים המעוניינים לבצע רכישה באתר איקומרס, Google Ads היא פלטפורמה יעילה יותר.


למה פייסבוק לאיקומרס?


אז אם גוגל אדס עדיף האם פייסבוק לאיקומרס עדין אפקטיבי?

בהחלט, מודעות פייסבוק עדיין אפקטיביות בשנת 2023. בנוסף, האלגוריתם של פייסבוק מתוחכם מתמיד, כך שתוכלו למקד את המודעות שלכם לאנשים שיש להם סיכוי גבוה יותר להתעניין במה שאתם מוכרים ואף להרחיב את הקהל שלכם.

יותר מזה קמפיינים שהמתחרים שלכם מריצים עוזרים לכם להגיע לקהל הכי רלוונטי, פייסבוק ישתמש באותו אמל מפרסם מסוים על מנת שהקמפיין שלכם יביא המרות.

כדי להבטיח שמודעות הפייסבוק שלך יהיו יעילות ככל האפשר, הנה כמה שיטות עבודה מומלצות שכדאי לבצע:

השתמש בתמונות באיכות גבוהה: המשמעות היא שימוש בתמונות ברורות, מוארות היטב ורלוונטיות למוצר או לשירות שלך.

השתמש בתוכן משכנע: המשמעות היא שימוש בכותרות ותיאורים שימשכו את תשומת הלב של אנשים וישכנעו אותם ללחוץ על המודעה שלך.

לכו על וידאו: וידאו הוא דרך רבת עוצמה למשוך את תשומת הלב של אנשים ולהראות להם מה המוצר או השירות שלכם.

מקד את המודעות שלך בזהירות: פייסבוק מציעה מגוון רחב של אפשרויות מיקוד, כך שאתה יכול להבטיח שהמודעות שלך נראות על ידי בעלי הסבירות הגבוהה ביותר שיתעניינו בהן.

בדוק פורמטים שונים של מודעות: פייסבוק מציעה מגוון פורמטים של מודעות, לכן חשוב לבדוק פורמטים שונים כדי לראות אילו מהן מתאימים ביותר לעסק שלך. לדוגמה, תוכל להתנסות במודעות קרוסלה, מודעות וידאו או מודעות ליצירת לידים.


לסיכום


התשובה לשאלה באיזה פלטפורמה לפרסם אתר חנות היא מאוד מאוד אישית ותלוי בתחום. כל הזמן ממליץ לגוגל אדס יש פוטנציאל להגיע לקהל גדול יותר ולחדש שלא מכיר את המותג שלכם, אם אתם מוכרים מוצרים יקרים או מתקדמים, Google Ads היא פלטפורמה נהדרת ומתאימה לקמפיין. מודעות פייסבוק זולות יותר כי שם נעבוד על קהל מצומצם יותר ולכן יש להן טווח הגעה פוטנציאלי הרבה יותר קטן.

עם זאת, אפשרויות האלגוריתם של פייסבוק מתוחכם יותר מאוד, כך שתוכל למקד את המודעות שלך לאנשים שיש להם סיכוי גבוה יותר להתעניין במה שאתה מוכר ולכן אם יש לך תקציב גמיש אתה רוצה להגיע לאנשים המעוניינים לבצע רכישה, אנו ממליצים להשתמש גם בכל קמפיין פרסומי באימקומרס גם בפייסבוק וגם בגוגל אדס

ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page