top of page

איך פותחים עמוד עסקי בפייסבוק ?


איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק
לפתוח דף עסקי בפייסבוק

עסק, מוצר, שירות או מותג צריך דף עסקי.

כאשר בעל עסק משתמש בפרופיל האישי שלו למטרת קידום העסק, יש לכך מספר בעיות.

ראשית, קיימת הגבלה על מספר החברים בפרופיל אישי, בנוסף, בפרופיל האישי שלנו

יש המון בני משפחה, חברים ועוד קהל יעד שממש אינו הקהל הפוטנציאלי של העסק.

אבל הסיבה העיקרית מדוע זה אינו כדאי היא, שבשלב מאוחר יותר, אם נרצה לפרסם את העסק

שלנו בפייסבוק באמצעות קידום ממומן, לא נוכל לעשות זאת, וזאת משום שניתן לעשות קידום ממומן

אך ורק לעמוד עסקי ולא לפרופיל אישי.

אם כך, בואו נעבור בקצרה ונראה מה הטכניקה לפתיחת עמוד עסקי בפייסבוק.

על מנת לפתוח עמוד פייסבוק עסקי, אתם צריכים להיות בעל פרופיל פייסבוק פרטי.

אם אין לכם כזה, זה הזמן לפתוח.

ועכשיו, ניגש לפתיחת העמוד העסקי.

היכנסו לפרופיל האישי שלכם ועמדו על הפינה הימנית, שם תראו את התיבות הבאות





כאשר תלחצו על הלחצן המסומן בתמונה למעלה בעיגול צהוב, יפתחו בפניכם מספר אפשרויות.

בחרו באפשרות PAGE

בדף יש למלא את הפרטים הבאים :


שם העסק- ניתן גם להוסיף תיאור קצרצר של העסק.


:CATEGORY

יש לבחור קטגוריה אליה שייך העסק, לדוגמא WINE BAR, TOY STORE או כל דבר

אחר.


DESCRIPTION

תיאור קצר של העסק. ניתן להשתמש במקסימום 255 תווים לשם כך.


CREATE PAGE


העלאת תמונת COVER – תמונת אוירה המתאימה לעסק

העלאת תמונת פרופיל - בדרך כלל נהוג של בעל העסק

SAVE

והרי יש לנו עמוד עסקי.

את פרטי העמוד ניתן לשנות באמצעות התפריט בצד השמאלי של העמוד על ידי בחירה

בקטגוריה – Edit Page Info.


שני דגשים חשובים שיש לשים אליהם לב לאחר פתיחת העמוד:

1. בצד השמאלי של העמוד יש תפריט ארוך עם מגוון אפשרויות. מומלץ להיכנס לכל אחת

מהקטגוריות, לעבור על ההגדרות ולשנות במקרה שברירת המחדל פחות מתאימה לכם.


2. בתפריט קיימת קטגוריה בשם EDIT PAGE INFO. כדאי להיכנס לקטגוריה זו ולהזין בה כמה שיותר מידע לגבי העסק, לדוגמא פרטי ההתקשרות עם בית העסק, כתובת, כתובת מייל ולינק לאתר העסק.


ועכשיו, לאחר שהעמוד העסקי שלכם מוכן ומעודכן בפרטי העסק במידה ועדיין אין בו תכנים,

לא כדאי שהגולשים יראו עמוד ריק מתוכן, ולכן כדאי להגדיר את העמוד ככזה שלא יופיע בחיפוש.

ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על קטגוריית ה- SETTINGS בתפריט ההגדרות,

שם תופיע האופציה PAGE VISIBILITY אשר ניתן לכבות אותה.

ומה עכשיו ?

עכשיו ניגשים לעבודה האמתית והיא יצירת תכנים כתובים וחזותיים עם ערך אמיתי לגולש

ולקהל היעד הפוטנציאלי.

לשם כך ניתן להיעזר בסוכנויות שיווק דיגיטלי המתמחות בכך.

במקביל יש לפנות ולבקש מסוכנות השיווק הדיגיטלי פרסום ממומן בפייסבוק, וזאת על מנת

לקבל חשיפה גבוהה אצל קהל היעד הפוטנציאלי לשם הגדלת מספר הלקוחות והגדלת המכירות

בעסק.


נכתב על ידי ירון יוגב מומחה לשיווק עסקים בפייסבוק, בעלים משרד פרסום דיגיטלי PPc-Simple

מומחה שיווק דיגיטלי החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page