top of page
I am interested in a video for a landing page related to digital marketing of real estate

לידים להשקעות נדל ן

לידים לחברות נדל"ן

לידים להשקעות נדל ן הוא תחום תחרותי מאוד, נראה כי הרבה מאוד הבינו מהי הדרך הנכונה  לעשיית כסף גדול בזמן יחסית קצר.

זו הסיבה שיש הרבה מאוד יזמים ומשווקים בתחום הנדל"ן וכולם רוצים למכור וכמה שיותר.

משווקי דירות יד שנייה, משווקי דירות מקבלן, מתווכים, משווקי נדל"ן בחו"ל ,משווקי נדל"ן בקפריסין , משווקי נדל"ן בארה"ב , נדלן לשכירות ולמכירה, כולם רוצים לידים חמים ופניות של לקוחות וכמה שיותר.

לכן, המלחמה של יזמי הנדל"ן היא מלחמה שיווקית, ומי המנצח ? מי שמשתמש בכלי השיווק הדיגיטלי באופן אופטימלי ומייצר לעצמו פרסום דיגיטלי שיביא לו חמים ואיכותיים.

הרציונל מדוע להשקיע בפרסום נדל"ן בדיגיטל הוא פשוט. בנדל"ן מדובר בכסף גדול, וברגע שנסגרת עסקה אחת זה מכסה בקלות את עלויות הפרסום.

 

שיווק חברות נדל"ן בדיגיטלי הוא זול בצורה משמעותית מפרסום במדיה המסורתית כמו טלויזיה ועיתונות ויש לו חשיפה אדירה. לכן, יזם חכם יבחר להשקיע סכומים גבוהים בפרסום בדיגיטל וליצר לעצמו כמה שיותר לידים חמים שיוכלו להיות מומרים לעסקאות אמיתיות.

 

נשאלת השאלה מהי הדרך הנכונה ליצירת לידים בעסקאות רלוונטיות להשקעות נדלן.

 

החדשות המשמחות הן, שלא כמו תחומים רבים אחרים, בנדל"ן ניתן להשתמש כמעט בכל אחד מהערוצים הדיגיטלים ולייצר לידים איכותיים, בתנאי כמובן שהשימוש בערוצים אלו נעשה באופן מקצועי.

 

נקודה חשובה שמשווקי הנדל"ן צריכים לשים אליה לב היא, שבתחום הנדל"ן יש ערך אדיר לכל נושא הוויז'ואל וכן לתוכן אשר נותן מידע על הנכס המשווק.

 

בין אם מדובר בפרסום נדלן בגוגל, בפייסבוק או בכלי פרסומי אחר, הדבר הראשון שיש לתת לגולש זה מידע מהו הנכס המשווק, האם מדובר בדירות יד ראשונה או שנייה, האם בקרקע, האם בנדל"ן בארץ או בחו"ל וכיו"ב.

 

בנוסף הרבה משווקי נדל"ן מבקשים למקם את אזור ה"צור קשר" מיד לאחר הכותרת והתמונה וזו טעות נפוצה.

 

הגולש לא ישאיר פרטים ב"צור קשר" לפני שהוא יודע מהו מפרט הנכס, באיזה שלב של בנייה הנכס נמצא, האם מדובר בהשקעה מניבה עם יתרון מסוים וכך הלאה. יש משמעות עצומה להדמיות ולתוכן.

 

קמפיינים של פרסום בדיגיטל שהם פופולריים: פרסום נדל"ן להשקעה בחו"ל, פרסום קרקע חקלאית, שיווק ופרסום דירות חדשות מקבלן והשכרת משרדים ופרסום נדלן עסקי.

צפו בסרטון שיראה לכם על מה מדובר

לידים נדלן

קמפיין לידים לנדל"ן

לא סתם אומרים ש"עיתוי זה הכל !".

לפעמים עסק מצליח לא בזכות מוצר, שירות או ניהול, אלא בזכות זה שהוא מציע את הפתרון הנכון בזמן הנכון והליד פשוט מגיע בקלות. עכשיו הוא הזמן והעיתוי החם ביותר של כל אותן חברות נדל"ן שמשווקות נדל"ן בחו"ל להקים קמפיין של לידים.

כל אחד יודע שלרכוש היום בית בישראל זו משימה כמעט ובלתי אפשרית. המחירים בשנה האחרונה קפצו בממוצע ב-18% אחוזים כשהם גם לפני כן היו בשיא השיאים ובלתי ניתנים להשגה. אז מה עושים ?

פונים החוצה אל העולם הגדול, וזהו העיתוי המושלם לכל אותן חברות שמשווקות נדל"ן בחו"ל לצאת בקמפיינים של לידים על מנת לתפוש את כל אלו שמחפשים.

בואו ננסה תחילה לאפיין מיהו קהל היעד הרלוונטי לאותן חברות שיווק נדל"ן ואחר כך ננסה להבין מהו הפרסום הנכון ביותר על מנת לטרגט את קהל היעד.

הלקוחות הפוטנציאליים של אותן חברות שיווק נדל"ן בחו"ל יכולים להיות אנשים אמידים בגיל 40 פלוס, שיש להם כמאה-מאתיים אלף יורו/דולר בצד להשקעה או שיכולים לגייס סכום כזה בהלוואה בתנאים נוחים, שמחפשים היכן להשקיע את הכסף. לקנות נכס בישראל עם סכום שכזה זה בלתי אפשרי כמעט, ולכן האלטרנטיבה הכמעט יחידה שלהם זה לפנות ולרכוש נכסים בחו"ל. מדובר באנשים שחיים בישראל וצריכים חברה שתתפור להם את הפתרון מ-א' ועד ת'. שתספק להם את הליווי, את הנכס, ואף תמצא להם דייר במידה והם רוצים להשקיע בנדל"ן מניב. וכן, הם מוכנים לשלם את העמלה על זה כי אין להם את היכולת לעשות זאת בעצמם. זהו קהל היעד הפוטנציאלי הטוב ביותר עבור חברות שיווק הנדל"ן בחו"ל.

מהי אם כך הדרך הנכונה ביותר לעשות קמפיין לידים לנדל"ן ולקבל קליקים רלוונטיים מקהל פוטנציאלי זה ?

קמפיין נדל"ן באאוטבריין

רוב הלידים לנדל"ן יגיעו מטראפיק דרך Outbrain, גוגל אדס (לשעבר אדוורדס), Facebook, Youtube.

Outbrain הינה מערכת פרסום מבוססת מדיה ותוכן המובילה בעולם. בראיית מה שנקרא המשפך השיווקי, כדאי להתחיל לקבל קליקים משם.

 אם נייצר כתבה שהכותרת שלה והלינק שלה נמצא ב- ynet, mako, כלכליסט או דה מרקר והגולש יקליק ויגיע לכתבה עצמה, סביר להניח שבקליק הראשון  לא יתקבל הפנייה. אבל, אם הגולש יצר איזושהי מעורבות (לדוגמא גלל למטה את הכתבה, צפה ב"צור קשר", הסתכל בסרטון, קרא את הכתבה), זה מה שנקרא "לקוח מעורב" ששווה לנו לרדוף אחריו בפייסבוק באמצעות רימרקטינג ולהכניס אותו לכתבה נוספת או לדף נחיתה המייצר ערך.

לאותו לקוח מעורב, נציע הצעות בבאנר שירדוף אחריו כגון השאר פרטים וקבל סרטון במייל מה הן ההשקעות הטובות ביותר בנדל"ן לשנת 2021.

 ברגע שאותו גולש משאיר פרטים, הוא כבר הפך לליד איכותי.

פרסום נדל"ן בגוגל אדס

פרסום נדל"ן או נדל"ן מסחרי בגוגל אדס יביא לכם ללא ספק ביחד עם הקידום האורגני את הלקוחות הטובים ביותר והמדויקים ביותר.

בגוגל אדס ניתן לבחור מילות מפתח לדוגמא: משרדים להשכרה בראש העין ולפרסם את המודעה בגוגל בקלות.

רק שהלקוח יקליק על המודעה רק אז נשלם לגוגל על הקליק. המודל נקרא PPC ומאפשר לנו לטרגט לקוחות גם בחיפוש אבל גם במדיה באמצעות באנרים שיופיעו באתרי פרימיום וקהלים שנקים לטובת הקמפיין.

להן מספר דוגמאות מכלי מילות המפתח של מילות המפתח בתחום:

נדלן בארהב 170 חיפושים 13 שח לקליק.

השקעת נדלן בארהב 210 חיפושים 26 שח לקליק.

השקעת נדלן בקפריסין 170 חיפושים 14 שח לקליק

השקעת נדלן בישראל 140 חיפושים 11 שח לקליק.

נדלן מסחרי למכירה 170 חיפושים 15 שח לקליק.

ישנם אפשרויות נוספות של פרסום נכסים בגוגל אדס בתחום הנדל"ן, הערוץ הנוסף שמומלץ מאוד הוא פרסום ב GDN ואנסה לתת דוגמה.

נניח שיש לנו עניין לשווק אנרגיה סולארית מסחרית ולייצר ביקוש גדול מהחיפושים הקיימים בגוגל, מה כדאי לעשות? 

מומלץ להקים קמפיין GDN ברשת המדיה ולהקים באנר רספונסיבי איכותי עם תמונות וקריאטיב שיופיע באתרי פרימיום ששם הקהלים שלכם נמצאים. כל לחיצה עם הבאנר תוביל ל whatsapp וכך בעצם יגיעו הלידים מגוגל אדס.

אפשרות נוספת היא לפרסם את הנדלן בקמפיין דיסקברי.

פרסום נדל"ן בפייסבוק

פרסום בפייסבוק לחברות נדל"ן יכול לייצר תוצאות נהדרות אך חשוב לציין שהדבר הכי חשוב במקפיין לידים או קמפיין תנועה בפייסבוק זה הקריאטיב וההצעה ללקוח. בד"כ מקובל להקים דף נחיתה שמראה הדמיות ותוכניות ונותן את כל המידע הלרוונטי לגולש. פחות מומלץ להקים  קמפיין של ווטסאפ שעלול לגרום לגולשים שפחות רלוונטים להשאיר פרטים.

פייסבוק היא פלטפורמה נהדרת לייצר לידים בנדל"ן אך ההמלצה שלי להתחיל עם פייסבוק בשלב השני לאחר שצברו קהלים שהגיעו לאתר שלכם באופן אורגני או ממומן מגוגל.

ניהול לידים בנדלן

עבודת מנהל הקמפיין היא עבודה של טיוב ואופטימיזציה, לכן, לא משנה באיזה ערוץ פרסום בדיגיטל תבחרו,  יש חשיבות עיקרית לנהל את הלידים בנדל"ן דרך מערכת ייעודית לניהול לידים ולעדכן תמידית את הסטטוס של הליד, לדוגמא " נקבעה פגישה" או "לא רלוונטי". 

רק דרך עבודה משותפת של מנהל הקמפיין יחד עם בית העסק, נצליח לדייק ולבחון מה הם הערוצים שמייצרים לידים חמים בנדל"ן אשר נסגרים לעסקה. 

ניתן אף לשלב דרך המערכת אפשרות לדיוור שוטף ללקוחות שהשאירו מייל.

סיכום

כפי שראינו, שיווק דיגיטלי בנדל"ן הוא תחום "סקסי" בדיגיטל אשר דורש מומחיות וניסיון רב בכל הקשור ליצירת לידים חמים ואיכותיים בנדל"ן.
תחום הנדל"ן הינו רחב ומכיל תתי קטגוריות רבות כגון: 
שיווק דירות חדשות, שיווק קרקעות חקלאיות, שיווק דירות בקבוצת רכישה בארץ או בחו"ל , ניהול מבנים, נקיון מבנים, נדל"ן בארצות הברית, נדל"ן באירופה, הכנסה פאסיבית מנדל"ן, יועצי נדל"ן, מתווכי נדל"ן ועוד ועוד.
מה משותף לכולם ? כולם רוצים לידים והרבה!

באיזו פלטפורמה שיווקית להשתמש ? זה תלוי.

אם אתה יזם נדלן המעוניין לשווק נכס חדש בנתניה 100 מטר מהים, כפי הנראה אפשר מכל הערוצים ניתן לספק לך לידים של משקיעים. במקרה הזה גוגל מאוד רלוונטי , פייסבוק רלוונטי וגם רשת המדיה של גוגל היא סופר רלוונטית ובמיוחד בערוצים איכותיים כגון קמפיין דיסקברי, יוטיוב וגוגל חיפוש.

קיימות לא מעט חברות שיווק נדל"ן אשר מקבלות מאות לידים בחודש ומשווקות בהצלחה פרויקטים בנדל"ן. 

כמובן שנדרש איש מכירות מיומן בצד של החברה, אשר יודע להפוך את הלידים להזדמנות אמיתית, אבל ללא לידים קשה מאוד להתנהל בעולם הנדל"ן ולהגיע לנפח מכירות מרשים.
 

bottom of page