top of page

עדכונים לגבי מילות מפתח בהתאמה רחבה ובהתאמה לביטוי




עדכון גוגל אדס
גוגל אדס

היום הכרזנו על עדכון בפעולת ההתאמה של מילות מפתח בהתאמה רחבה ובהתאמה לביטוי. שלחנו אליך את ההודעה הזו מפני שלפחות אחד מסוגי ההתאמה האלה מופעל בחשבון Google Ads שלך (מספר לקוח: 497-040-3229).

מה עומד להשתנות החל מ-18 בפברואר, מילות מפתח בהתאמה רחבה ובהתאמה לביטוי יתחילו להתאים לאותם חיפושים של משתמשים. בעקבות העדכון של פעולת ההתאמה, ייתכן שהמודעות יוצגו בחיפושים עם משמעות שזהה לזו של מילת המפתח או ספציפית יותר. שינוי זה עשוי להוביל לעלייה בנפח התנועה ממילות מפתח בהתאמה לביטוי ולירידה קלה בנפח התנועה ממילות מפתח בהתאמה רחבה.

כדי לפשט את סוגי ההתאמה של מילות המפתח, עד יולי 2021 השיטה החדשה של התאמה לביטוי תחליף לגמרי את ההתאמה הרחבה. מילות המפתח הקיימות בהתאמה רחבה ימשיכו לפעול, וניתן יהיה להשתמש בהתאמה לביטוי כשמוסיפים מילות מפתח חדשות שבעבר היו מוגדרות בהתאמה רחבה.

לא נדרשת כל פעולה מצידך כדי להפיק תועלת מהעדכונים האלה. למידע נוסף על פעולת ההתאמה החדשה, כולל אופן ההשקה שלה בשפות השונות ושיטות מומלצות לשימוש בה, יש לקרוא את פוסט ההודעה הרשמית שלנו.



קמפיין חיפוש בגוגל אדס

נכתב על ידי ירון יוגב מומחה לפרסום בגוגל אדס.

עוסק בשיווק באינטרנט באופן החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.



ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page